Bagaimana Menjana Pendapatan Pasif Dengan Duomix Hanya Sekali Iklan Sahaja?

SHARE:

Mesti anda tertanya-tanya kan macam mana nak jana keuntungan dengan Duomix dengan keuntungan runcit hanya 10% sahaja?. Nak buat iklan kat fa...

Mesti anda tertanya-tanya kan macam mana nak jana keuntungan dengan Duomix dengan keuntungan runcit hanya 10% sahaja?. Nak buat iklan kat facebook pun tak lepas, 1 customer dah cecah RM25 seorang.

Untuk daftar ejen --> https://www.ubatgastrikgerd.com/2021/05/jom-daftar-ejen-duomix-sekarang.html

Okay macam ni, Duomix ini menggunakan sistem ranking. Dengan Keuntungan Runcit 10% daripada harga jualan, setiap jualan yang anda dapat akan masuk dalam ranking, HQ akan berikan bonus setiap bulan berdasarkan prestasi jualan bulanan kumpulan anda.

Boleh lihat detail jadual dibawah:-

Jika anda lihat pada jadual diatas, ada 4 kolum kesemuanya. Iaitu Rank, Individu, Kumpulan, Bonus & Untung Runcit.

Rank : Ini adalah rank anda, setiap jualan mempunyai tahap rank tertentu. Rank inilah yang akan menentukan nilai bonus anda. Selepas pendaftaran anda akan berada di rank newbie, sehingga anda buat jualan RM300 pertama akan naik ke rank dropship.

Individu : Ini adalah jualan individu, setiap jualan kita berjaya jual akan masuk dalam jualan individu. Untuk layak dapat bonus, anda mesti mengekalkan jualan individu minimum RM300 & maksimum RM500 sahaja sebulan. Hanya dapat jual 3-4 Duomix sahaja setiap bulan.

Kumpulan : Ini adalah jualan kumpulan. Jualan individu juga akan masuk dalam jualan kumpulan. Contoh anda memperolehi jualan sebanyak RM600, nilai RM600 juga akan terpapar dalam jualan kumpulan. Jika anda mempunyai ejen bawah anda dan membawa juga jualan RM600 bermakna jualan kumpulan terkumpul anda sudah mencapai RM1200 iaitu pada rank ejen dan layak dapat bonus daripada HQ sebanyak 9% daripada jualan kumpulan.


Dashboard sistem menunjukkan belian individu & kumpulan


Bonus: Nilai bonus yang anda akan dapat daripada HQ bila mencapai syarat jualan tertentu.

Untung Runcit : Ini adalah untung anda jika anda jual secara langsung kepada pelanggan anda sebanyak 10% daripada harga jualan. Sebagai contoh set combo dengan harga RM200, anda akan dapat untung RM20 sahaja 10% daripada harga jualan.

Bagaimana Nak Buat Untung Cepat?


Ok, macam ni. Setiap ejen (anda) yang berjaya daftar masuk ke sistem ejen tersebut layak mendaftar ejen lain dibawah rangkaiannya. Setiap jualan daripada rangkaiannya akan berada dibawah jualan kumpulan.

Anda sebagai ejen, anda boleh mencari seramai mungkin ejen dibawah anda. anda juga boleh mencari customer yang ingin repeat order dengan harga potongan 10%. Setiap belian dibuat akan masuk dibawah jualan kumpulan, dan rank anda ditentukan berdasarkan jualan kumpulan.

Jika Ejen yang ada bawah rangkaian anda aktif, rangkaian anda akan terus berkembang biak. Anda sebagai recruiter awal, anda mesti sentiasa aktif mencari customer dan recruit. Target anda ialah mencapai jualan kumpulan minimum RM500k untuk layak dapat bonus daripada HQ sebanyak 20%. Iaitu pendapatan pasif sebanyak RM100k setiap bulan.

Macam mana nak bermula?

Jika anda sudah ada customer lepas, anda boleh tawarkan customer anda untuk daftar sebagai ejen, untuk dapat repeat order potongan harga 10%. & boleh buat bisnes sampingan. Setiap kali ada repeat order akan masuk dalam sales kumpulan, anda akan dapat untung melalui bonus diberikan oleh HQ setiap bulan.

Selain itu, anda boleh jalankan iklan untuk mencari ejen & recruit sebanyak mungkin ejen dibawah anda dengan menawarkan penjimatan 10% setiap kali jualan.

Artikal ini akan sentiasa dikemaskini jika ada perubahan & penerangan lebih jelas
Update terkini: 11/5/2021


COMMENTS

Supplement Khas Untuk Gastrik

Nama

Announcement,1,Cara Pantang Untuk Gastrik,3,Doa Anxiety,2,Ejen Duomix,1,FAQ Duomix,3,Gastrik Komuniti,16,info Anxiety,3,Info Gastrik,47,Info Gerd,6,Info Ubat Gastrik Duomix,16,Pengalaman Gastrik,3,Pengalaman Refluks,4,Petua Sembuh Gastrik,4,Simptom Anxiety,7,Simptom Gastrik,2,Testimoni Ubat Gastrik Duomix,8,Tips Mudah Tidur,2,
ltr
item
Ubat Gastrik Terbaik: Bagaimana Menjana Pendapatan Pasif Dengan Duomix Hanya Sekali Iklan Sahaja?
Bagaimana Menjana Pendapatan Pasif Dengan Duomix Hanya Sekali Iklan Sahaja?
https://1.bp.blogspot.com/-z3QVWG6lUX8/YJn8MJQIUyI/AAAAAAABMlk/jXViyEfNgs0Kgm4HOijqsfi6tBL5LrsmwCLcBGAsYHQ/w640-h285/WhatsApp%2BImage%2B2021-05-10%2Bat%2B4.51.08%2BPM.jpeg
https://1.bp.blogspot.com/-z3QVWG6lUX8/YJn8MJQIUyI/AAAAAAABMlk/jXViyEfNgs0Kgm4HOijqsfi6tBL5LrsmwCLcBGAsYHQ/s72-w640-c-h285/WhatsApp%2BImage%2B2021-05-10%2Bat%2B4.51.08%2BPM.jpeg
Ubat Gastrik Terbaik
https://www.ubatgastrikgerd.com/2021/05/bagaimana-menjana-pendapatan-pasif.html
https://www.ubatgastrikgerd.com/
https://www.ubatgastrikgerd.com/
https://www.ubatgastrikgerd.com/2021/05/bagaimana-menjana-pendapatan-pasif.html
true
8853735671483658896
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content